Wie is Vievfit?

Mijn naam is Vivian, ook wel genaamd Vievfit op sociaal media. Je zult waarschijnlijk nu ook wel willen weten waarom ik me mezelf zo noem online. Dat begon op Instagram mijn favoriete app om foto’s te bewerken en te delen met andere mensen. Ik vind het super leuk om mijn eten,lifestyle,sport en uitstapjes te delen met onder andere een foto.

Tot nu. Al een aantal jaar zit het in mijn gedachten om een blog te starten. Vele keren heb ik mezelf tegen gehouden en wilde ik er niet aan beginnen. Omdat ik bang was wat andere ervan zouden gaan vinden. Toch heb ik doorgezet en ben ik niet meer bang naar de mening van andere. Ik wil graag schrijven over mijn passie en om mezelf en andere mensen te motiveren over sport,voeding,huid, en nog veel meer.

Wie ben ik verder ?

Vivian Bolle, woont in de super mooie,gezellige stad Leiden. Zelf is ze actief in een sportschool in Voorschoten als Fitnessinstructrice en wilt ze zich graag nog hoger op bouwen binnen de club bijv. als personal trainer. Ook is Vivian zweminstructrice in een zwembad. Ook volgt ze momenteel de opleidingen Fitvak A en B binnen het keuzevak Trainer/coach in Leiden.

Haar passie ligt bij het sporten in vele varianten: hardlopen, paardrijden, surfen, zwemmen,fitness, bootcamp, groep fitness.

 

Wat kan je van mij verwachten ?

Ik probeer mezelf te motiveren om zoveel mogelijk bezig te zijn met gezonde voeding,lifestyle en sport. Mijn doel voor 2017 is om fitter, strakker en gespierder te worden. Hierbij wil ik mezelf en andere motiveren om dit doel ook te behalen en te behouden. Natuurlijk zal ik zelf ook fases tegen komen waarbij ik een dipje kan krijgen en misschien zal terug vallen,ik hoop dat ik dit voor zal zijn en door jullie te motiveren mezelf fit zal krijgen en behouden. Iedere week probeer ik één of twee berichten te plaatsen op mijn blog ik hoop hier vaste dagen voor te vinden. Heb je vragen of leuke suggesties of ideeën dan hoor ik dit graag!

Volg me ook op instagram voor de nieuwste berichten en foto’s!!
@VIEVFIT

Geef een reactie

