– Boeken lijst

Boeken boeken en nog een boeken. Ik heb zelf veel leuke boeken nu lees ik er niet ontzettend veel maar toch, ze staan ook heel gezellig op de plank.Nu heb ik een aantal boeken die ik graag met jullie wil delen en uiteraard zal ik je hierbij ook wat meer informatie en de review van geven.

1- My Killerbody slank in 12 weken.
boek1

Review: Leuk boek om te lezen de afslanktips staan goed in Jip in Janneke taal omschreven zodat het makkelijk te begrijpen is. Trainingen en oefeningen die in het boek staan zijn vrij simpel en ook juist bedoeld om thuis te trainen. Ik had zelf meer gehoopt dat de oefeningen wat meer voor in de fitness bedoeld waren. Dit boek is zeker geschikt voor mensen die weinig sport ervaring hebben en gaan starten met afvallen. Ik raad iedereen aan om het boek zeker te lezen maar wel samen in overleg te gaan met een instructeur voor het juiste advies.

 

2- Het boek van Jet

boek2

Review: Het boek van Jet heb ik niet zelf gekocht maar gekregen toen ik afstudeerde voor mijn diploma. Een super leuk boek om als cadeau te krijgen. Ben je niet een ontzettend goed in koken no worries dit boek heeft makkelijke gezonde recepten. Er staan leuke kleine teksten in die het boek wat leuker maken om het open te slaan. Ook vind ik dat de bereidingstijd van recepten heel erg mee valt!

 

 

 

3- Anna Nooshin ON LIFE

boek3.jpg

Review: Anna Nooshin is een van mijn grote voorbeelden ik ben ontzettend fan van haar. Anna is een mode/lifestyle blogger maar ook vlogt ze haar hele leven op Youtube. Zeker een aanrader om haar even op te zoeken online. Wat me zo boeit aan haar is dat ze zich zelf der jaren heel goed heeft opgebouwd in de BN’er wereld maar ook online. Dit boek is het tweede deel je hoeft niet perse deel 1 ON TOP te hebben gelezen om deel 2 ON LIFE te lezen maar als je haar niet kent is het misschien beter om het wel te doen. Hou je van make-up, haar,huid, liefde, vrienden  en natuurlijk haar leven. Dan is het zeker een aanrader om het boek te kopen. Het is een klein boekje ik vind het persoonlijk een handig formaat om bijv. in je tas.

4- De mooie voedsel machine van Giulia Enders

boek4.jpg

Review: een zeer interessant boek over de charme van je darmen. Ben je altijd al benieuwd geweest over wat er nu precies gebeurd in je darmen? en waarom je poep er toch soms anders uitziet? dan moet je zeker dit boek gaan kopen en lezen. Dit boek verteld je precies waarom je darmen soms raar voelen of reageren. En natuurlijk is dit een ontzettend gek en raar onderwerp maar toch dit gaat je helpen tijdens het innemen van je voeding.

 

 

 

5- Tips van Jet van Nieuwkerk

boek 5.jpg

Review: Mijn nieuwe aanwinst dit leuke nieuwe boek van Jet. Het is een klein boek met 100 tips van Jet die bestaan uit verschillende onderwerpen: sport,geld,voeding,liefde,vrienden,geluk, ontspannen. Een super leuk boek om te lezen ik heb het boek pas 2 dagen binnen en ik ben al bij tip 65 en ja dat betekend dat het bijna uit is. Nu heb je wel veel aan de tips maar moet je dit toch vaak even terug lezen. Ook heeft Jet 30 recepten in het boek verstopt zodat je ook af en toe wat leuk kleine makkelijke recepten kan maken. Wil jij een leuk nieuw doel behalen in 2017 dan zit er wie weet een leuke tip van Jet in dit boek dat je zeker gaat helpen.

Even een TIP van Vievfit: leen je boek is uit aan een vriend of vriendin en vraag daarbij ook een leuk nieuw boek ervan terug. Zo hoef je niet elke maand een nieuw boek te kopen en als het uit is staat het ook niet saai in de kast.

Geef een reactie

